KLIK UNTUK SEDEKAH..HEHE

Thursday, September 10, 2009

Stress bila bekerja...

kerja aku perlukan kesabaran..dah la pnt nak lyn dak2 gne lab computer..blh plak ktuk2 aku dlm blog die..sat g x bg msuk taw la..dah ko wat bde aku xske..tntu la aku mrh..sabar jela..

10 perkara yg blh wat aku ilang stress..

  • solat
  • dgr lagu kuat2..
  • menjerit..
  • chat with kwn2 yg ku syg..
  • g jln2 nengok gelagat org...
  • mkn byk2...smpai lpe nak diet..lalalalala..
  • borak2..sampai lpe dri..ahahhaa..
  • bace blog yg leh wat aku glak..
  • nak tampar sape2 yg skit kan ati aku...
  • lastly..tido..ehehhee adalah perkara yg plg nikmat...
tgu la dak 2 mtk maap ngn aku..dah la nk spm..lau xde aku..xde la ko nk wat blog 2..sedar dri ok..ehehhe..

2 comments:

  1. Stress adalah normal. Tapi orang yang bijak menguruskan stress adalah orang yang cemerlang didalam pekerjaan. Tapi ingat stress bila tidak diurus dengan baik akan merosakkan badan...

    ReplyDelete
  2. la,cik rupanya...
    ak ngah cr tip diet
    tetibe pic ko lak
    any way,sabar k..

    ReplyDelete